ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 سلام بر تو؛ آن دم که از مشرق لایزال طالع می شوی تا سِرِّ خلقت آسمان و زمین باشی!

سلام بر تو که روز تجلی را بشارت دهنده ای و صبح خدا را، مژده!

سلام بر تو که اشراق ها را در نور دیده ای و جهان را در خلسه حضور خود، معلق گذارده ای؛

هر چند لحظه ای، نگاه ولایتت را بر این گستره محتاج، دریغ نخواهی داشت!

فردا، گل های نرگس در اولین تلألؤ خورشید بامدادی، خبر از شکفتن آخرین غنچه باغ امامت می دهند؛

آن که مبارکی قدومش، سرآغاز مساوات و عدل و دوستی در میان خلایق است.



ای زمین! دستانت را بگشای تا بی نهایت را در آغوش بگیری که قرآن، منتظر نزول اوست.

وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی اْلأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ

بوی خوش تو در کوچه های جان پیچیده است یا ابا صالح!

ماه از جمال نورانی تو، سر از آسمان خم کرده تا تماشایت کند.

زمین نیز مثل آسمان، دنبال آبی شدن و یک رنگی است


و تنها تویی که عبور نسیم های رحمت را در سیاه خانه دل ها میسر خواهی کرد.

طلوع کن ای ماه نیمه پیدا تا سلسله جنبانِ قلبمان، به دلخوشی یادت آرام گیرد






نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت0:05---12 آذر 1391
السلام علیک یا ابا صالح المهدی

به خدا انقدر شرمنده از روی آقا هستم که نمی دونم چی باید بگم انشالله به خاطر امام زمان خدا از سر تقصیراتمون بگذره

التماس دعا

متن خیلی قشنگی بود مرسی

یامهدی پاسخ:شما زیبا دیدید...... یا حق


بی وفا
ساعت15:42---30 آبان 1391
سلام برآقایی که غریب است در بین ما...

در بین ماهایی که ادعا داریم(خودمو میگم) ولی در پنهانی دچار لغزش میشویم....

ولی با همان وجود برایمان نزد خدا استغفار مکند و میگود ببخش خدایا این از محبان ماست...

قربون اون کرمت آقا جان ببخش غلط کردم...

ببخش بخاطر اینکه گاهی فراموشت میکنم

ببخش بخاطر اینکه گاهی در زندگیم نیستی

ببخش بخاطر اینکه عمل ندارم

ببخش بخاطر اینکه بخشش ندارم

ببخش بخاطر اینکه اخلاق ندارم و

ببخش .....

ببخش......

پس چی دارم آقا که هنوزم به فکرم هستی و منو به مجلس جدت حسین ع دعوت میکنی

آه از این بی معرفتی خودم نسبت به شما

آه از اینکه موقع گرفتاری ها بیادتون هستم ولی موقع خوشی ها من من میکنم

آه از این ....

آقا جان ینی میشه این ماه محرم یه نیم نگاه به قلب کدر و سیاهم بکنی و این قلب رو خدایی بکنی و از گناه دور بکنی

میشود ینی

ولی باز ندای آرام به دلم خطور میکند

تا که لایق نشوی با تو مرا کاری نیست

آه از فراق و دوری یار

دیگه بی خیال همه

فقط خودتو عشقه
پاسخ:تشکر از مطالب بسیار زیبا تون مثل قبل شرمنده شما هستم اجر تون با سالار این شب ها التماس دعا و حاجت روا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin